Také vás snaha o rychlé vyřízení věcí někdy zradí? Já chvatné řešení záležitostí přiznávám, stejně jako občasnou nepozornost. Třeba moje poslední touha splnit úkol v „předtermínu“ (vždyť šlo o úkol od zřizovatele):

Pondělí (tři dny před termínem):

Vážená paní Červená, na základě požadavku pana radního v příloze posílám požadované podklady…

Čtvrtek (den po termínu):

Vážená paní ředitelko, připomínám odevzdání podkladů požadovaných panem radním. Termín byl včera…

Čtvrtek (den po termínu):

Paní Červená, podklady jsem posílala již v pondělí – viz připojený mail…

Pátek (dva dny po termínu):

Vážená paní ředitelko, mail jste sice posílala Červené, ale mojí jmenovkyni na úřadě. Můžete mi ty podklady poslat???

Pátek (dva dny po termínu):

Vážená paní Červená, velice se omlouvám Vám i panu radnímu… Podklady posílám…

Poučení pro mě – a nejen pro věci odesílané zřizovateli – raději vše dvakrát zkontrolovat a pak teprve „honit předtermín“. Držím palce!