Také vás snaha o rychlé vyřízení věcí někdy zradí? Já chvatné řešení záležitostí přiznávám, stejně jako občasnou nepozornost. Třeba moje poslední touha splnit úkol v „předtermínu“ (vždyť šlo o úkol od zřizovatele):
Pondělí (tři dny před termínem):
Vážená paní Červená, na základě požadavku pana radního v příloze posílám požadované podklady…
Čtvrtek (den po termínu):
Vážená paní ředitelko, připomínám odevzdání podkladů požadovaných panem radním. Termín byl včera…
Čtvrtek (den po termínu):
Paní Červená, podklady jsem posílala již v pondělí – viz připojený mail…
Pátek (dva dny po termínu):
Vážená paní ředitelko, mail jste sice posílala Červené, ale mojí jmenovkyni na úřadě. Můžete mi ty podklady poslat???
Pátek (dva dny po termínu):
Vážená paní Červená, velice se omlouvám Vám i panu radnímu… Podklady posílám…
Poučení pro mě – a nejen pro věci odesílané zřizovateli – raději vše dvakrát zkontrolovat a pak teprve „honit předtermín“. Držím palce!